neděle 22. ledna 2017

Noc bez kalhotek

Půjčuje mi tričko na spaní, to se mi do kabelky již schovávat nechtělo, navíc je mi vskutku příjemné být v noci oděna v kusu oblečení půjčeném od muže. Stahuji si své tričko s extra hlubokým výstřihem a beru do rukou to černé od Lva. On mi jej ale z rukou jemně vytrhává a odhazuje na druhou stranu postele. Lehá si a mě, nyní pouze v podprsence a kalhotkách, si bere s sebou. Ukládám se na jeho hruď. Jdeme si pustit film.

Brzy odjíždím na delší dobu do zahraničí, proto jsem doufala, že se naše cesty ještě jednou střetnou, než odjedu, a znovu „na rozloučenou" se probudím po boku mocného Lva. Zprvu nebylo snadné se shodnout na termínu, nakonec nás ale náš společný chtíč opět svedl dohromady. K večeru mě vyzvedl u záchytného bodu poblíž mého bydliště a jako šelma svou kořist si mě odvezl k sobě domů. Ovšem s tím rozdílem, že tato kořist si přála být polapena. Měla jsem u něj strávit celou noc, kabelku jsem tedy obohatila o několik drobností, jako jsou kalhotky na další den či zubní kartáček. Provedl mě po jeho novém domovu, do kterého se před nedávnem přestěhoval, a který zrovna procházel rozsáhlou rekonstrukcí. Spousta věcí zde byla nová a některá místa připomínala spíše staveniště, co jsem ale bezpečně poznala, to byla postel, která, přesně jak si ji pamatuji, je příliš vysoká pro malou Princezničku, ale více než dostačující pro velkého Lva. S touto postelí se mi pojí spousta vzpomínek, při nichž se musí každá Princezna jako správná dáma začervenat. A dnes bude opět o důvod k červenání více.

První intimní zážitek nastává brzy, když Lev pozve Princeznu do společné sprchy. I po letech je stále trochu stydlivá, musí ji tedy mírně pobízet. Ze sprchy se ale nakonec vyklube koupel, kdy sedí naproti sobě ve velké rohové vaně plné vody a ač oba nazí, jen sedí a sdílí své tajné i nepříliš tajné myšlenky. A tak se Princezna dozví, jak si Lev vždy přál rohovou vanu, což si konečně ve vlastním bydlení mohl splnit, jak vybíral barvy do koupelny, co vše se ještě chystá měnit. On se zase dozvídá podrobnosti třeba o jejím blížícím se odjezdu. Takto se mezi nimi volně nastoluje intimita na trochu jiné úrovni, kdy sdílí myšlenky bez pozlátka šatů, nemají co skrývat. Jen kůže jejich nohou se chvílemi jemně dotýká.

Já, malá Princezna, si lehám do velké postele vedle velkého Lva. Na volbě filmu pro zbytek večera se shodujeme během chvilky. Ležím na jeho mužné hrudi, vychutnávám si tu příjemnou blízkost. A opravdu jsme se na film dívali, až po nějaké době jeho prsty jemně přejely po mých zádech a jednou rukou mi rozepnul podprsenku. Vykouzlil mi šibalský úsměv. Teď už to byla jen otázka pár minut, než se naše pohledy střetly a jak magnety nás přitáhly k sobě. Rty hoří nedočkavostí, přesto se střetávají v něžných a pomalých pohybech. Je to tak intenzivní, tak skutečné. Líbá můj krk, já jeho. Film jsme dávno pozastavili, ticho v pokoji jemně rozráží jen tlumené vzdechy, když se mé rty přesunou níž. A tak se jen z obrazovky hledící Harley Quinn stává svědkem dalšího propojení našich životů. Možná je to nějaký znak komplexu méněcennosti, ale strašně toužím být nejlepší. Užívám si každý jeho vzdech, každou známku toho, že jsem dobrá. Jeho ruka něžně klesá na mé stehno, postupně mě jemně hladí také na zádech, přejíždí po zadku. Nevím proč, ale tyto jeho doteky mi dodávají pocit neodolatelnosti, přijdu si díky nim strašně atraktivní, ačkoli rozhodně nemám žádnou modelkovskou postavu, jeho dlaň ale jakoby mi podávala dávku sebevědomí. A jeho ruka se přesouvá i do intimnějších partií. Toto chvíli trvá, než mě jemně zarazí a vybídne ke změně děje. Silné Lví paže mě svírají v objetí, když pokračuje tato milostná hra. Hra na Princeznu a Lva. Jeho paže mě stále pevně drží při sobě, až dokud hra nedojde konce doprovázeného mohutnými vzdechy. Chvíli pak jen ležíme v sevření svých paží, popadáme dech.

Když se po chvíli vrávoravým krokem vracím z koupelny, on vyčerpaně leží a dopřává si posexovou cigaretku. Popelník odloží, kouř se rozplyne a my znovu pouštíme zbytek filmu. Oblékám si pouze jeho tričko a později ulehám svým nahým zadkem přitisknutá k jeho rovněž nahému tělu. Bez kalhotek opět usínám vedle Lva. Pána tvorstva, který před malou Princeznou zase jednou odložil korunu.

Žádné komentáře:

Okomentovat